Umiejętności Tactics Umiejętność ta pozwala na wykonanie w jednym poście jednego dodatkowego ruchu, więc zamiast 2 akcji będziemy w stanie wykonać 3 akcje z Karty Postaci. Iron Gip Dzięki tej umiejętności nasz submission, przy którym właśnie zapinamy dźwignie staje się silniejszy, i zabiera on rywalowi 1 szanse na wyjście z owej dźwigni. Game Over Dzięki tej umiejętności możemy wykonać 2 razy mocniejszego finishera.(Nie dotyczy Signatura Moves lub Subów) Big Man Osoba posiadająca tą zdolność jest dużo wytrzymalsza na ciosy, a także wolniej się męczy. Zawodnik posiadający tą zdolność musi ważyć przynajmniej 120 kg. Kantor Raz w meczu możemy jakimś kantem skontrować cios wykonywany nam przez rywala. Na przykład gdy rywal wykonuje nam finisher, my możemy napisać że uwalniamy się z niego jakimś kantem, może być to ucieczka z ringu, uderzenie rywala w krocze czy w inny niesportowy sposób. Aby posiadać tą umiejętność trzeba być Heel'em. Pin Up Ta umiejętność pozwala na jednokrotne wyrwanie się z pinu podczas walki. Kip UP Dzięki tej umiejętności zawodnik może raz w meczu przejąć inicjatywę. Najpierw należy uprzedzić sędziego, post wysyłamy po poście napisanym przez naszego przeciwnika, który właśnie ma inicjatywę. (Z kip Up nie łączymy Finisherów !) UWAGA!!! Zmiana zdolności w czasie trwającej walki, oznacza przegraną walkę!
|