AxDan™ ~John Cena~ - 2011-11-26 16:03:37

Umiejętności
Tactics

Umiejętność ta pozwala na wykonanie w jednym poście jednego dodatkowego ruchu, więc zamiast 2 akcji będziemy w stanie wykonać 3 akcje z Karty Postaci.
Iron Gip
Dzięki tej umiejętności nasz submission, przy którym właśnie zapinamy dźwignie staje się silniejszy, i zabiera on rywalowi 1 szanse na wyjście z owej dźwigni.
Game Over
Dzięki tej umiejętności możemy wykonać 2 razy mocniejszego finishera.(Nie dotyczy Signatura Moves lub Subów)
Big Man
Osoba posiadająca tą zdolność jest dużo wytrzymalsza na ciosy, a także wolniej się męczy. Zawodnik posiadający tą zdolność musi ważyć przynajmniej 120 kg.
Kantor
Raz w meczu możemy jakimś kantem skontrować cios wykonywany nam przez rywala. Na przykład gdy rywal wykonuje nam finisher, my możemy napisać że uwalniamy się z niego jakimś kantem, może być to ucieczka z ringu, uderzenie rywala w krocze czy w inny niesportowy sposób. Aby posiadać tą umiejętność trzeba być Heel'em.
Pin Up
Ta umiejętność pozwala na jednokrotne wyrwanie się z pinu podczas walki.
Kip UP
Dzięki tej umiejętności zawodnik może raz w meczu przejąć inicjatywę. Najpierw należy uprzedzić sędziego, post wysyłamy po poście napisanym przez naszego przeciwnika, który właśnie ma inicjatywę. (Z kip Up nie łączymy Finisherów !)
UWAGA!!! Zmiana zdolności w czasie trwającej walki, oznacza przegraną walkę!

www.waler-gym.pun.pl www.anime-plock.pun.pl www.klandk.pun.pl www.xbox360x.pun.pl www.starozytnyswiat.pun.pl